• (Android/iOS) Banana Kong ubegrænset alt hack

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Banana Kong ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Banana Kong IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ ubegrænset alt hack ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Banana Kong 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Når du får præstationer, bliver det umuligt at interagere med spillet, hvilket ofte får dig til at dø

    det er godt

    Jeg spillede dette spil meget med mine brødre, da jeg var lille. Det ville være virkelig fantastisk, hvis du udgav en ny opdatering som en begrænset tid hatte eller noget. Men generelt nyder jeg stadig at spille dette spil, få alle opgaverne gjort og det hele!

    Super godt og til alle aldre ;-)

    Det er meget svært at lære eller være i stand til at klare dagen!

    Grafikken er god, men den er for forstyrrende.

    Banana Kong Toiminta ivsy

    er ok spil

    OrderYOYO Publisher's Top Apps in US Google Play Store

    Et ret sjovt spil stinker, at der er lidt forklaring i begyndelsen

    Det virker nogle gange og nogle gange dosering, men det er sjovt, og du kan komme ind i forskellige verdener, og at løbe fra bananer er bare fantastisk, jeg elsker den nye strandverden, og jeg elsker at prøve at slå min hi-score. fantastisk spil, jeg anbefaler det til alderen 10 og opefter. Men alt i alt er dette spil overvældende.

    Dette spil er så sejt som aben hopper rundt. Jeg kan lide det, og det er også gode, gode børn, og jeg vil kun give 2 stjerner, fordi jeg ikke er en baby

    Action. Opdatering : March 17, 2017. Krav : Android 3.1+ ... Banana Kong · Count Masters - Stickman Clash · 456 Survival Challenge · Crash Bandicoot: On the

    Banana Kong Action xez

    Den glitchy musik skal opdateres

    Bubble Shooter Mania - Blast Rompicapi lne

    Det er vanedannende og sjovt, årets bedste spil efter min mening. Jeg anbefaler at spille dette spil til børn og voksne. Jeg ville også ønske, at der var flere karakterer og kræfter i spillet.

    Godt spil . Men problemet er, at det ikke er optimeret til visning af alle forhold (især 20:9), og så den nederste del bliver beskåret, og spillet bliver uspilleligt.

    Banana Kong Acción abj

    Giver de mig gratis bananer?

    Jeg hader det, det har ingen mening, og bananerne falder for hurtigt, og animationen er forfærdelig


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :